Sunday 29 April 2018

Εμείς τελειώσαμε αγάπη μου γλυκιά..

Και τελικά κοίτα να δεις μια ιστορία, όσο πάμε κατανταμε σαν ταινία. Καμία ρομαντική παρωδία. Δε γράφονται ούτε σε σενάρια τέτοια πράγματα, ούτε τα βραζιλιάνικα τόσα δράματα. Κανταντησε αστείο όλο αυτό, το πλάνο οταν δεις το γενικό. Άκου εδώ.
Δεν είναι ότι δεν είχες να μου δώσεις, είναι που φοβήθηκες μη νιώσεις. Είχα να σου προσφέρω ότι μου ζητούσες, είναι αστείο γιατί αυτό επιζητούσες. Έναν άνθρωπο να μπορείς να εμπιστευτείς, να στο δείχνει για να μη φοβηθείς. Ποιος άλλος θα εμένε με όσα έχεις κάνει μέχρι στιγμής;
Θέλει αρχιδια για να έχεις ότι επιθυμείς. Ότι δίνεις παίρνεις, μη περιμένεις να σου χαριστεί κάνεις. Θα χάσεις ανθρώπους που δε θα ξαναβρεις, μακάρι να το καταλάβεις όσο είναι νωρίς. Ό φόβος σε παραλύει, δε σ αφήνει να δεις. Είναι μια άμυνα στο πόνο που ένιωσες νωρίς.
Χάνεις στιγμές, στην ουσία δε ζεις. Μα θα ναι αργά στο λέω όταν με θυμηθείς. Θα μαι δίπλα σου οποτε με χρειαστείς, μα μ έχεις χάσει πλέον, στο λέω μην εκπλαγείς. Εμείς τελειώσαμε αγάπη μου γλυκιά, όταν μου έλεγες σε θέλω αλλά.. τη χάσαμε τη μπάλα σου το λέω καθαρά, κι ας μου έλεγες σ'αγαπάω ξανα και ξανα.
Το δε θα σε ξεχάσω δε μου λέει και πολλά, πιστεύεις είναι καρμικο μας, θα με δεις ξανά. Μ'αφήνει τώρα και ελπίζεις στο μετα, λες κι όλες οι συγκυρίες λειτουργούν για σένα μονάχα. Τι νομίζεις; θα με βρεις εκεί που με άφησες ξανά; θα σου ανοίξω τα χέρια να σε πάρω αγκαλιά; θα σε κοιταξω όπως σε κοίταγα τώρα και μετά, ενώ ξέρω ότι χαραμιστηκες στ'άλλη αγκαλιά; Θα με αναζητήσεις λες με τόση σιγουριά, χωρίς καν να σκεφτείς τι θα βρεις στην άλλη μεριά. Θα σ'αγαπαω θα σε βρίσκω ξανά και ξανά, τόσα χρονια χαραμίσες φτάνει πια.
Έτοιμος θα είσαι όταν το θες εσύ, όχι όταν περάσουν τα χρόνια, δε θα ρθει μόνη της η στιγμή. Δεν είσαι άνθρωπος που ζει για το μετά, που τα γαμαει όλα και χάνεται ξανά. Άλλαξες για να μη πληγωθείς ακόμα μια φορά, μα κατάφερες να πληγωνεσαι απανωτά.
Συγχαρητήρια, τα έκανες πάλι σκατα. Πληγωσες τον εαυτό σου εκείνη κι εμένα ακόμα μια φορά. Πώς γυρίσαμε έτσι στα παλιά; Δε μου έδωσες καν επιλογή, αυτο με κάνει ακόμα πιο σκατα. Θεωρήσες αυτονόητο κι αυτό κι εμένα, κλασσικά.  Λες κι ότι και να γίνει θα γυρνάω σε σένα χωρίς ερωτηματικά. Γιατί νομίζεις πως είναι αυτό τόσο απλό, ενώ κάνεις το θέμα τόσο περίπλοκο.
Πώς έγινες έτσι, πως έγινα κι εγώ. Αλλάξαμε τόσο για να φτάσουμε εδώ. Η αγάπη μας μένει πληγή ανοιχτή, ότι ωραίο έχει μείνει θα διαγραφεί κάποια στιγμή. Θα κοιτάμε πίσω και θα λέμε γιατί. Καλά στο είχα πει, απωθημένο τρελό, κάθε χρόνο έχει να μας γαμαει το μυαλό. Και τι θα σου μείνει από αυτό το στορυ; να μου λες σ'αγαπάω μωρό μου σόρρυ. Να με βλέπεις να κλαίω και να φεύγεις σιωπηλά, να λες ένα τελευταίο σ'αγαπώ ψίθυρηστα γιατί δεν έχεις τα αρχιδια να το δεις σοβαρά. Γιατί αυτό σου λείπει κι άσε τα τρέλα, τα κότσια να κάνεις αυτό που θέλεις μια φορά. Με το φόβο θα μείνεις και μια ζωή αδειανη, χωρίς συναίσθημα κενή.
Τα ωραία πονάνε σε αυτή τη ζωή. Κοιτάς μπροστά και λες όπου βγει. Τα σκοτεινά μονοπάτια είναι στο τέλος τα πιο φωτεινά, γιατι ο έρωτας καρδιά μου φέρνει μόνο χαρά. Το χεις νιώσει το ξέρεις, σου γεμίζει τη καρδιά. Ίσως και να σε αδειάζει καμία φορά, σε πληγώνει δε λέω σου ραγίζει τη καρδιά, μπορεί να πονέσεις μετά τη χαρά. Μα αν φοβάσαι τόσο αυτό το και αν, δε θα ζήσεις ξανά το υπέροχο του έρωτα μπαμ. Όταν η καρδιά σου χτυπάει σαν τρελή, όταν μαγευεσαι μ'ένα φιλι, όταν δενεσαι δίχως λογική, όταν τα γαμας όλα χωρίς γιατί. Για ένα γουστάρω τρελά κι όπου βγει. Για ένα σε θέλω, να ζεις τη στιγμή.  Τελικά αυτή είναι η μόνη βιώσιμη ηθική, να κάνεις αυτό που γουστάρεις πολύ.
Ματάκια μου, εμείς ζήσαμε πολλά. Μάθαμε μαζί και συγχρόνως χωριστά. Συνηθίσες να φεύγεις ξανά και ξανά. Δε κατάλαβες νομίζω το δικό μου οριστικά. Μη νομίζεις οταν με ψάξεις θα με βρεις τόσο απλά. Όταν εγώ προχωρήσω, θα είναι για τα καλά. Με άδειασες σου λέω ακόμα μια φορά. Αυτή τη φορά μου διέλυσες τη καρδιά. Οι βουβές μου κραυγές θα σου μείνουν τελικά. Να φεύγεις και να κλαίω γοερά. Να λες δε θέλω να σε πλήγωσω αλήθεια, μα πλέον σου έχει γίνει απλά μια συνήθεια. Δεν έχω καταλάβει ποιον προσπαθείς να προστατέψεις, εμένα η εσένα φοβάσαι μη καταστρέψεις. Θα περασει δε λέω, θα απαλύνει κι αυτό. Θα σε σκέφτομαι πάντα σαν κάτι καλο. Όμως έφτασε ώρα να λήξει εδώ. Αλήθεια σου λέω το εννοώ, κι ας μη με πιστεύεις ρε γαμω. Δε ξαναπεφτω για σένα στο γκρεμό. Αποχωρώ όσο ακόμα μπορώ. Να σώσω προσπαθώ ότι βρω.
Κλείνω τα μάτια και σκέφτομαι εσένα, τα λόγια σου είναι στο μυαλό καρφωμένα. Τα σ'αγαπώ σου τα ματωμένα. Πώς μπορείς να αγκαλιάζεις μετά χέρια ξένα; Κοιμήθηκα αγκαλιά σου, άκουγα τη καρδιά σου. Σε κάθε άγγιγμα μου επιτάχυνε ρυθμούς. Ανέβαζε παλμούς. Πώς ζεις με αλληνης τα φιλιά, πως κοιμάσαι σε άλλη αγκαλιά, πως αντέχεις να της μιλάς στα σκοτεινά, να τη κοιτάς στα μάτια και τα λοιπά; δε σε τρελαίνει η ιδέα να είμαι αλλού; να με αγγίζει άλλος παντού. Να με φιλάει να με κρατάει, να είμαι αλλούνου. Να ζω για τα φιλιά αυτουνού. Για τον ήχο της δικής του φωνής, για ένα σε θέλω καμίας λογικής. Μη νομίζεις, θα γίνει κι αυτό. Μη το παίρνεις ως κάτι απλο. Θα προχωρήσω κι εγώ. Σε κάτι στο ξαναλέω ουσιαστικό. Το παίρνεις στη πλάκα και λες θα τον δείρω, μα θα ναι πια αργά δε θα θέλω να φύγω. Εκεί θα μείνω. Εγώ αγαπάω με όλη μου τη ψυχή, δεν έχω μάθει να δινομαι μισή. Δε μου αρέσουν τα ήρεμα και τα απλα, είμαι όλα η τίποτα. Δε κρατάω καβατζα στο μυαλό για να μη πληγωθω. Πάω με φορά κι ας βρω γκρεμό. Δε κοιτάω ποτέ μόνο το εγώ. Δίνω όσα μπορώ.
Η καρδιά μου αντέχει κι ας έχει πληγωθεί. Παρά πολύ.  Θα αντέξει κι ας σπάει κι αυτή τη στιγμή. Θα τη γιανει μια μέρα κάποιου το γλυκό φιλί. Θα τη κάνει να χτυπάει ξανά σα τρελή. Θα νιώσει τον έρωτα να την πολιορκεί. Θα γιατρευτεί. Ναι θα είσαι ακόμα εκεί, μια πληγή. Μια αγάπη που ποτέ δε θα σβηστεί. Αλλά όχι όπως θα ήθελες εσύ, όχι σα μια σχέση πιθανή. Σα μια ανάμνηση καλή.
Μια μέρα θα πάψεις να με πονάς. Κι ας σ'αγαπώ κι ας μ'αγαπάς. Στο λέω έξω καρδιάς.
Σου έδωσα τα πάντα, σου απέδειξα πολλά. Θα ήμουν δίπλα σου το ξέρεις καλά. Δε θα κοιτούσα πουθενά. Ήμουν δικιά σου μοναδικά. Δε θα σ άφηνα έτσι απλά. Θα ήμουν δίπλα σου ξανά και ξανά. Μέχρι να νιώσεις καλά. Να σου φύγει αυτή η ανασφάλεια. Μόνο έτσι λύνονται τα ψυχολογικά, όχι όταν είσαι έτοιμος και καλά.  Καντο εικονα μια γαμημενη στιγμη, τι θα ειχαμε εγω κι εσυ. Πως θα ημασταν μαζι. Σκεψου πως θα ηταν αυτη η επιλογη. Πονα μια φορα με τα δικα σου "αλλα". Σκεψου τι δε θα 'χεις ποτε ξανα. Δεν λέω ότι είμαι κάτι το τρομερό, μα για εμάς θα ήταν απλό. Κάτι απλά φυσικό. Μια φιλία αρχικά, ανέκαθεν γα πηγαίναμε καλά. Κάτι είχες βρει εδώ, αλλιώς τοσα χρονια δε θα γυρνούσες σε κάτι αδιάφορο. Μπορεί να ήταν μια χημεία καλή, μα ότι κι αν είμαι σαν τη δική μου αγάπη δε θα ξαναβρεθεί. Που θα βρεις μωρε άλλη τόσο τρελή; Που γυρνουσε ανέκαθεν χωρίς λογική. Να σ'αγαπαει σα μικρό παιδί. Να σου γελάει λες και δε πόνεσε στιγμή.
Είσαι τυχερός όταν έχεις κάτι να χάσεις. Όταν δε μπορείς να το ξεπεράσεις. Όταν κοιμάσαι με αυτή τη σκέψη, όταν δεν έχεις άλλη βλεψη. Όταν δε μπορείς να πεις αντίο, όταν μακριά του νιώθεις κρύο. Ο έρωτας είναι ταξίδι μαγεμένο. Δεν είναι στο λέω καράβι βουλιαγμένο. Τον καταδίκασες τον κατακαημένο.
Το ξέρω πως νιώθω πιο πολλά από σένα, αλλιώς δε με έσπρωχνες σε χέρια ξένα. Μπορεί και να μην έχεις καταλάβει. Πως ειναι την δική σου αγάπη κάποιος άλλος να απολαμβάνει. Θα δεις μια μέρα τι τρέλα σε πιάνει. Δεν είσαι άνθρωπος που ξέρει να χάνει.
Δε στα λέω να σου αλλάξω γνώμη, έτσι κι αλλιώς πλέον δε φτάνει μια συγγνώμη. Θέλει πολλά για να μου αλλάξεις τη δική μ πλέον γνώμη. Καταστρέφεις ότι εμπιστοσύνη σου έχω, και πια δε το αντέχω. Είπα τέλος πολλές φορές, δε το εννοούσα ήταν απλά στιγμές. Μα ήρθε η ώρα να αλλάξω κι εγώ, δεν είμαι πια στανταρακι να το ξέρεις αυτό. Με έχεις χάσει αυτό το λεπτό. Άλλαξα σκεπτικό. Πρέπει να αποδείξεις πολλά για να 'ρθω. Θα είναι σειρά σου να με κάνεις να πειστώ. Θα τρελαθεί το δικό σου μυαλό. Θα με φωνάζεις και δε θα απαντώ. Δε θα μαστε μαγικά μαζί να το ξέρεις αυτό. Στη ζωή θα μάθεις να πολεμάς, να χτυπιεσαι για ότι αγαπάς. Μη συμβιβάζεσαι σε θέματα καρδιάς. Δε πάει με το ζόρι όπου τη πας. Μένει εκεί που θέλει αυτή, όσα αντίο κι αν φέρεις εσύ. Όταν λοιπόν θα σκέφτεσαι εμένα, να με φαντάζεσαι σε χέρια ξένα. Κάποιον άλλον στη θέση σου βάλε. Κάνε πρόβα τζενεράλε.
Εμείς θα μείνουμε απωθημένο, ένα αντίο μετανιωμένο. Ένα τέλος βιαστικό, να μας στοιχειωνει το μυαλό. Όσα μου είπες θα κρατάω φυλακτό. Άκουσα τόσα σ'αγαπώ, μέσα μου θα σε κρατώ. Θα σε κοιτούσα στα μάτια αν ήσουν εδώ, θα σου έδινα ένα τελευταίο φιλι βασανιστικό, μου το ζήτησες άλλωστε μα ήταν εγωιστικό. Οι δρόμοι μας χωρίζουν εδώ. Εσύ το έφερες το τέλος το οριστικό. Εσύ φοβήθηκες όχι εγώ. Είμαι σίγουρη θα ξαναβρεις μια αγάπη αληθινή, στο εύχομαι αλήθεια κι ας με πονάει πολύ. Θα ανοίξεις τη καρδιά σου θα είσαι εκεί. Μπορεί και να το κάνεις ήδη. Ίσως τα λόγια μου έπιασαν τόπο, δεν έκανα τσάμπα τόσο κόπο. Ίσως μαζί της να αφεθείς, σιγά σιγά να την ερωτευτείς. Ίσως να της δοθείς. Να ειναι μια σχέση ζωής, να μπορείς επιτέλους να την εμπιστευτείς.
Σ'ένα δυο μήνες θα έχω ξεχαστεί. Τα δικά μου σημαδια θα έχουν σβηστεί. Δε θα με σκέφτεσαι πια. Στο χα πει αν σ αφήσω δε θα υπάρχουμε απλα. Αν δε σου μιλήσω,αν δε σε ζητήσω δε θα γυρίσεις να κοιτάξεις πίσω. Ίσως κάποια στιγμή με θυμηθείς, μα δε θα με ζητήσεις είσαι εγωιστής. Έχεις συνηθίσει να σε κυνηγάω, δε ξέρεις πως είναι να σιωπάω. Να γυρνάω το κεφάλι να σε προσπερνάω. Σιγά μη τρέξεις εσύ αυτή τη φορά, θα περάσει ο καιρός και θα πεις είναι αργά. Ας μην την ενοχλήσω καλύτερα ξανά. Θα με αφήσεις απλά να χαθώ, να φύγω να εξαφανιστώ. Δε θα χεις τα αρχιδια θα πεις ξανά δεν μπορώ. Εδώ δε μπορούσες κάτι τόσο απλό, μια συζήτηση που έπρεπε να γίνει εδώ και καιρό. Κι αυτήν έπρεπε να τη κάνω εγώ. Να κάτσω να σε ψυχολογω. Να σου βρω εγώ γιατί φτάσαμε ως εδώ. Φοβοσουν να σκεφτείς ακόμα κι αυτό. Απέφευγες κάθε σενάριο καλό. Θα ζηλεύω μου είπες δεν μπορώ. Τι σκεπτικό Χριστέ μου είναι αυτό. Τι άλλο θα πεις για να πειστεις, μόνος σου να ξεγελάστεις;
Δεν έχω κάτι άλλο να σου πω. Κάπου απλά έπρεπε να το βγάλω όλο αυτό. Θυμώνω μαζί σου και δε μπορώ να σκεφτώ. Σε χάνω για κάτι το απλό. Για ενα φοβάμαι γαμω το κέρατο. Όσο κι αν προσπαθώ δε σε κατανοώ. Την επόμενη φορά που θα το συζητήσεις με ένα φιλαράκι καλό, πες του το κι αυτό. Μη με βγάζεις άλλο τρελή από κει κι από εδώ. Πες την αλήθεια για όλο αυτό. Εκτός κι αν ήταν ένα ψέμα πικρο, βέβαια δε σ'έχω για τόσο οσκαρικο ηθοποιό. Τι να πω. Εσύ εισαι αυτός που όλο λέει δε μπορώ.
Ίσως να μη μετανιώσεις στιγμή, ίσως μέσα σου λες "δεν έκανε για μένα αυτή". Ίσως ήταν όλα λόγια της στιγμής. Να με κάνεις να νιώσω καλά πριν χαθείς. Όταν οι πράξεις δείχνουν άλλα είναι δύσκολο να πειστεις. Ποιος ξέρει ποια είναι η αλήθεια, αν νιώθεις αυτα που ειπες η είναι όλα παραμύθια.
Καλό ταξίδι σου εύχομαι λοιπόν, να ζεις σε συμβούλευω στο έπακρο το παρόν. Να θυμάσαι πως κάποιος σ αγάπησε πολύ, ένα συναίσθημα πολύ βαθύ. Γι'αυτό ακριβώς που είσαι εσύ. Σε γνώρισα μου αφέθηκες για μια στιγμή. Μου ανοίχτηκες κι ένιωσες την επαφή. Δε θα σου χαλάσω όμως κι άλλη στιγμή. Δε θα σε αφήσω να με κατηγορήσεις ξανα, πως χαλαω τη σχέση σου κι όλα αυτά. Με μένα θα είναι πάντα αλλιώς, αλλά όλα αλλάζουν από δω και μπρος. Δε θα γίνω ξανα ένα δικο σου μυστικό. Λες και ντρέπεσαι που είμαι εγώ. Λες και ειμαι  κατι το τοσο κακό. Η κατάσταση τελείωσε εδώ.
Ένα τελευταίο θα σου πω σ'αγαπώ..κι ας είναι για πάντα να χαθώ.

No comments:

Post a Comment